Όταν ο Θεός δηµιούργησε το γάιδαρο του είπε :
  1. Θα δουλεύεις από το πρωί ως το βράδυ και θα κουβαλάς βαριά πράγµατα στην πλάτη σου θα τρως χόρτο και
  2. θα έχεις πολύ λίγη νοηµοσύνη
  3. Θα ζεις 50 χρόνια ".
Τότε ο γάιδαρος του απάντησε :
50 χρόνια τέτοια ζωή είναι πολύ σκληρό δώσε µου µόνο 30 χρόνια.
Έτσι κι έγινε .

Μετά ο Θεός δηµιούργησε το σκύλο και του είπε :
  1. Σαν σκύλος θα φυλάς την ιδιοκτησία του ανθρώπου και
  2. θα είσαι ο πιο αφοσιωµένος φίλος του
  3. Θα τρως ότι περισσεύει από τον άνθρωπο και
  4. θα ζεις για 25 χρόνια.
Τότε ο σκύλος απάντησε:
Θεέ µου , 25 χρόνια τέτοια ζωή δεν αντέχεται . ∆ώσε µου µόνο 10 χρόνια
Έτσι κι έγινε .

Μετά ο Θεός δηµιούργησε τον πίθηκο και του είπε :
  1. Θα πηδάς από δέντρο σε δέντρο και
  2. θα συµπεριφέρεσαι σαν βλάκας ,
  3. Θα κάνεις το γελωτοποιό και θα ζεις για 20 χρόνια.
Τότε ο πίθηκος απάντησε :
Θεέ µου , 20 χρόνια σαν γελωτοποιός του κόσµου πάει πολύ, δώσε µου µόνο 10 χρόνια.
Έτσι κι έγινε .

Τελικά ο Θεός δηµιούργησε τον άντρα και του είπε :
  1. Είσαι άντρας , το µόνο λογικό oν που θα κατοικεί στη γη,
  2. Θα χρησιµοποιείς τη νοηµοσύνη σου για να επιβάλλεσαι στα άλλα δηµιουργήµατα,
  3. Θα εξουσιάζεις τη γη και
  4. θα ζεις για 20 χρόνια.
Τότε ο άντρας απάντησε :
Θεέ µου , να είµαι άντρας µόνο για 20 χρόνια δεν αρκεί, ∆ώσε µου σε παρακαλώ
  1. τα 20 χρόνια που άφησε ο γάιδαρος
  2. τα 15 χρόνια που άφησε ο σκύλος και τα
  3. 10 χρόνια που άφησε πίθηκος
Έτσι κι έγινε .

Από τότε ο άντρας
  1. Ζει 20 χρόνια σαν άντρας
  2. Μετά παντρεύεται και δουλεύει 20 χρόνια σαν γάιδαρος και από το πρωί ως το βράδυ κουβαλά τα βάρη
  3. Μετά αποκτά παιδιά και ζει 15 χρόνια σαν σκύλος φρουρώντας το σπίτι και την περιουσία του τρώγοντας ότι περισσεύει από την οικογένεια
  4. Και αφού γεράσει πια ζει σαν πίθηκος, συµπεριφέρεται σαν βλάκας και κάνει τον γελωτοποιό στα εγγόνια του .

Δείτε όλες τις αναρτήσεις

Επιστρέψτε στην Αρχική σελίδα

0 σχόλια

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας θα αναρτώνται μετά από λίγη ώρα και αφού εξεταστούν από τους διαχειριστές.
Σχόλια με Διαφημιστικό, προσβλητικό, υβριστικό ή ρατσιστικό περιεχόμενο θα απορρίπτονται αμέσως.

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Εγγραφείτε για να λαμβάνετε όλες της καινούριες αναρτήσεις μας στο Email σας. Μετά ανοίξτε το Email σας και κάντε κλικ στο Link από το μήνυμα επιβεβαίωσης που θα λάβετε για να ενεργοποιηθεί η εγγραφή σας
Επικοινωνήστε με το savsidir στο:
Image Hosted by ImageShack.us

My Banner

savsidir

Εσωτερικά Link

Twitter Savsidir

Αναγνώστες

Αναζήτηση εργασίας

Εργασία από την Careerjet