SOS! Σέρνεται το Internet, τι κάνω;

Αναρτήθηκε από SavSidir 7 Μαρ 2010

Ζούμε στην Ελλάδα. Μέσα στις μίζες, στα δημόσια έργα, στο stage (εμ, αυτό μας τελείωσε) και στα τρία κακά της μοίρας μας γενικότερα. Μέσα σε όλο αυτό το χάλι είμαστε καταραμένοι να εξαρτάται η καθημερινότητά μας κι από τις ορέξεις του εκάστοτε provider που μας «σερβίρει»
internet.

Όλοι μας, λοιπόν, έχει τύχει να τηλεφωνήσουμε σε υπαλλήλους που είναι υπεύθυνοι στον τομέα της εξυπηρέτησης και έχουμε πέσει θύματα αντιμετώπισης διανοητικά καθυστερημένου.

Επειδή πολλές φορές τα τμήματα εξυπηρέτησης έχουν πάρα πολύ δουλειά (κυρίως γιατί οι εταιρίες βάζουν βάρδιες των 3-4 ατόμων για 500.000 πελάτες), είναι εμφανές ότι ορισμένοι πελάτες πρέπει να γίνουν ξεπέτα. Έτσι, οι υπάλληλοι είναι δασκαλεμένοι για το τι θα ρωτήσουν, πως θα το
ρωτήσουν και –βασικότερα– πότε θα το ρωτήσουν.

Είτε ανήκετε στην κατηγορία που κατέχει τα του Internet, είτε όχι, υπάρχουν ορισμένα βήματα που καλό είναι να κάνετε πριν καλέσετε το ανάλογο τμήμα για να μειώσετε το χρόνο του τηλεφωνήματος και να μην αισθανθείτε περισσότερο ηλίθιοι.

Αρχικά, θα πρέπει να συνειδητοποιήσουμε ότι ο πάροχός μας δεν προχωράει σε εργασίες συντήρησης, κατά τη διάρκεια των οποίων σέρνεται όλο το δίκτυο. Ο πιο απλός τρόπος είναι να αναζητήσετε τα δελτία Τύπου ή τις ανακοινώσεις στο site της εταιρίας για να δείτε αν υπάρχει τέτοιο ενδεχόμενο.

Αν δείτε ότι βρίσκεστε σε αυτή την περίπτωση, μην κάνετε καν τον κόπο να καλέσετε, εκτός κι αν δε φαίνεται πουθενά η ημερομηνία τέλους των εργασιών. Οτιδήποτε και να πείτε σε τέτοιες περιόδους, η εύκολη δικαιολογία είναι πως «θα ταλαιπωρηθείτε για λίγες ημέρες γιατί εργαζόμαστε για εσάς (ναι καλά)».

Αν τώρα δεν παίζει τέτοιο ενδεχόμενο, θα είναι καλό να δείτε το που εντοπίζεται το πρόβλημα και πόσο μεγάλο είναι. Επειδή τα torrents και τα rapidshare downloads δεν είναι ενδεικτικά για το πρόβλημα σε μια γραμμή, ΜΗΝ ΚΑΝΕΤΕ ΤΟ ΛΑΘΟΣ και τα αναφέρετε ΠΟΤΕ! Στα μεν torrents για την ταχύτητα του download μπαίνουν στη μέση πολλοί παράγοντες όπως το αν υπάρχει private tracker, αν υπάρχουν πολλοί seeders ή πολλοί leechers.

Όσο και να χτυπιέστε ότι είσαστε συνδεδεμένοι με άλλους 50.000 χρήστες, δεν υπάρχει περίπτωση να δεχτεί εταιρία ότι «σέρνεται» ένα torrent. Από την άλλη, το Rapidshare επειδή κι αυτό κατά καιρούς κάνει τα τρελά του με τους διάφορους servers που χρησιμοποιεί, καλό θα ήταν να το αξιοποιείτε ως εξής: βάλτε να κατεβαίνουν παράλληλα 6-10 αρχεία και μετρήστε την συνολική ταχύτητα. Αν το αποτέλεσμα είναι κοντά στο επιθυμητό ή το συνηθισμένο, μην μπείτε καν στον κόπο να καλέσετε, δεν έχετε πρόβλημα.

Το πρώτο σημαντικό test για το πώς τα πηγαίνει η γραμμή σας σε επίπεδο direct download μπορεί να γίνει από δύο sites, αυτό της Nvidia (www.nvidia.com) κι αυτό της Apple (www.apple.com). Μπείτε σε κάθε ένα από αυτά και βάλτε να κατεβαίνει ένα μεγάλο αρχείο (πχ. ένα πακέτο drivers που φτάνει τα 200ΜΒ από την Nvidia και το iTunes από το Apple.com). Αν δείτε ότι το direct download κινείται σε πολύ καλά επίπεδα, δεν έχετε πρόβλημα. Αν δείτε ότι το ένα download πάει «έτσι-κι-έτσι», δοκιμάστε να βάλετε και δεύτερο και τρίτο παράλληλα. Αν δείτε πάλι ότι η σούμα σας βγαίνει σωστά, η γραμμή σας είναι ΟΚ.

Επειδή τα τεχνικά τμήματα προτείνουν τα δύο παραπάνω sites για έλεγχο σε εξωτερικά urls, θα γλιτώσετε πάρα πολύ χρόνο αν ήδη έχετε κάνει τις μετρήσεις σας και θα πειστεί και ο υπάλληλος πολύ πιο εύκολα ότι όντως υπάρχει πρόβλημα στη γραμμή.

Μία επίσης πολύ καλή λύση (είτε για μεμονωμένα, είτε για μαζικά downloads) είναι τόσο το FTP του Πανεπιστημίου (ftp://ftp.ntua.gr), όσο και τα FTPs των παρόχων (πχ. ftp://ftp.forthnet.gr). Από τα εκεί direct downloads μπορείτε να πάρετε μια καλή γεύση του πως τα πάει η γραμμή σας.

Πολλοί λένε ότι προσφέρουν μια σειρά εργαλείων και μέτρησης της ταχύτητάς σας, ωστόσο πολλές φορές έχει τύχει τα test αυτά να μην είναι ακριβή. Ακόμη, καμία εταιρία δε θα τα δεχτεί γιατί θα βρει να πατήσει πάνω στο γεγονός ότι εκείνη την ώρα είχατε ανοιχτό το MSN, τον Windows Media Player ο οποίος «ενημέρωνε την database με στοιχεία από το Internet» (ναι το έχουμε ακούσει και αυτό), τον Firefox που έκανε αυτόματα reload και άλλα παρόμοια αστεία.

Για να έχετε λοιπόν ήσυχο το κεφάλι σας και να καταλαβαίνουν και οι υπάλληλοι ότι ξέρετε πάνω κάτω δύο πραγματάκια, πριν καλέσετε τη γραμμή εξυπηρέτησης (δεν ξέρουμε σε ποια από τις λέξεις να γελάσουμε περισσότερο) της εταιρίας που σας παρέχει το Internet (αν βγάλετε ποτέ γραμμή βέβαια), κάντε τους παραπάνω ελέγχους και προχωρήστε με βεβαιότητα. Εναλλακτικά, πιάστε γκόμενα την προϊστάμενη του τμήματος εξυπηρέτησης (ναι, είναι ΠΑΝΤΑ γυναίκα) και σε χρόνο dt η γραμμή σας θα «πετάει».
Παύλος Παπαπαύλος
menslounge.gr
Share/Bookmark

Δείτε όλες τις αναρτήσεις

Επιστρέψτε στην Αρχική σελίδα

0 σχόλια

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας θα αναρτώνται μετά από λίγη ώρα και αφού εξεταστούν από τους διαχειριστές.
Σχόλια με Διαφημιστικό, προσβλητικό, υβριστικό ή ρατσιστικό περιεχόμενο θα απορρίπτονται αμέσως.

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Εγγραφείτε για να λαμβάνετε όλες της καινούριες αναρτήσεις μας στο Email σας. Μετά ανοίξτε το Email σας και κάντε κλικ στο Link από το μήνυμα επιβεβαίωσης που θα λάβετε για να ενεργοποιηθεί η εγγραφή σας
Επικοινωνήστε με το savsidir στο:
Image Hosted by ImageShack.us

My Banner

savsidir

Εσωτερικά Link

Twitter Savsidir

Αναγνώστες

Αναζήτηση εργασίας

Εργασία από την Careerjet