Το Φεστιβάλ Διαφήμισης των Καννών και το YouTube διενεργούν διαγωνισμό με έπαθλο τη συμμετοχή στην κατηγορία Young Lions Film του επικείμενου Φεστιβάλ.

[ΛΟΝΔΙΝΟ] Πιο αναλυτικά, στις 15 Μαΐου θα δοθεί ένα brief και οι συμμετέχοντες θα κληθούν να δημιουργήσουν μέσα σε 48 ώρες viral διαφήμιση για γνωστή φιλανθρωπική οργάνωση. Στη συνέχεια, για δύο εβδομάδες, θα πρέπει να προβάλλουν τη διαφήμισή τους με στόχο τα όσα το δυνατόν περισσότερα views.

Επιτροπή αποτελούμενη από κορυφαίους δημιουργικούς, όπως οι Rory Sutherland, Nick Law και Yuya Furukawa, θα επιλέξει τους δύο νικητές με βάση τη δημιουργικότητα της διαφήμισης, τα views και τη βαθμολόγηση του βίντεο από τους χρήστες. Οι νικητές θα ανακοινωθούν στις 5 Ιουνίου και θα κερδίσουν ένα ταξίδι με όλα τα έξοδα πληρωμένα στο Φεστιβάλ Διαφήμισης των Καννών, όπου θα συμμετάσχουν κιόλας στην κατηγορία Film των Young Lions.

ΠΗΓΗ: marketingweek.gr

Share/Save/Bookmark

Στην Αρχή

Δείτε όλες τις αναρτήσεις

Επιστρέψτε στην Αρχική σελίδα

0 σχόλια

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας θα αναρτώνται μετά από λίγη ώρα και αφού εξεταστούν από τους διαχειριστές.
Σχόλια με Διαφημιστικό, προσβλητικό, υβριστικό ή ρατσιστικό περιεχόμενο θα απορρίπτονται αμέσως.

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Εγγραφείτε για να λαμβάνετε όλες της καινούριες αναρτήσεις μας στο Email σας. Μετά ανοίξτε το Email σας και κάντε κλικ στο Link από το μήνυμα επιβεβαίωσης που θα λάβετε για να ενεργοποιηθεί η εγγραφή σας
Επικοινωνήστε με το savsidir στο:
Image Hosted by ImageShack.us

My Banner

savsidir

Εσωτερικά Link

Twitter Savsidir

Αναγνώστες

Αναζήτηση εργασίας

Εργασία από την Careerjet